Verhalen zijn nooit waar gebeurd, waarom zouden het dan verhalen zijn...

Geschiedenis is zelfs discutabel... Dus het is niet echt gebeurd, het is een boek en een film, dat wel, maar niet echt gebeurd... Het is namelijk verzonnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee natuurlijk niet het is fictie hooguit wat weetjes uit de geschiedenis waar veel fantasie op los gelaten is.
14 jaar geleden
Nee het is een verzonnen verhaal rond ooit bestaande personen en bestaande plaatsen. Het is wel zo knap geschreven dat je bijna gaat denken dat het echt gebeurd is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, natuurlijk niet, maar het is wel een verschrikkelijk leuk (oud) verhaal in een nieuw jasje, al zijn er beduidend betere versies.
Puntje bij paaltje blijft er zo ongeveer geen hout van het hele verhaal overeind, maar speculeren is natuurlijk heerlijk. Mocht het je echt interesseren, dan zijn er ook heel wat boeken over geschreven die zich in de materie verdiepen, vanuit zo ongeveer elke denkbare invalshoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee is niet waar gebeurd, maar ze zijn is wel gebaseerd op waar gebeurd verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee
maar het lijk wel net echt
goed gedaan hé
en nog een spannende film van gemaakt ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, natuurlijk is dit geen waar verhaal.
Anders had je er wel meer over gelezen in de Bijbel, geschiedenisboeken en de media.