Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb vrijdag een schoolfeest maar ik kan voor geen meter dansen hoe kan ik in 2 dagen snel leren dansen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afkijken.., van ander scholieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die kunnen ook niet dansen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is dan het probleem? :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij maar gewoon op de ritme beweegt door van muziek te genieten komt helemaal goed. Om die meisje te versieren hoef je niet een pro danser te zijn. Als zij jou leuk vind zij gaat met plezier jou leren dansen. Trakteer haar een drankje en vraag haar waar zij heeft zo goed leren dansen. Wees jezelf en spontaan. Als zij en beetje jou leuk vindt, wedden dat zij gaat graag jou leren dansen!:-) Veel plezier en succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk bedankt het bleek dat ze me echt leuk vond!

Andere antwoorden (2)

Als het gaat om stijldansen wordt het lastig. Als je iemand kent die kan stijldansen, dan is het te proberen om de basis stappen te leren. Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het veel tijd kost om voor je redelijk kunt stijldansen.

Maar ervan uitgaande dat je dat niet bedoeld, en gewoon danst net als in de disco of feestjes. Zeg ik niet te veel nadenken en gewoon bewegen.

Veel plezier vrijdag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek op Youtube naar wat filmpjes en probeer dit een beetje na te doen. Houd het bij basics! Zoek bijvoorbeeld naar "basic hiphop moves tutorial", of "basic dance moves tutorial".

En altijd blijven lachen, jezelf niet te serieus nemen, dan komt het sowieso goed! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding