Als ik een playlist importeer van internet naar Spotify verschijnt de naam van de lijst wel, maar de afspeellijst is volledig leeg, hoe kan dit?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat hier om een ipod touch met ios 4.3.1, terwijl deze afspeellijst wel functioneert op de PC

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

omdat spotify de naam niet zich gelik importeerd via internet. Dat duurt wel een tijdje voor dat je dat kan zien. Je moet een beetje afwachten. Na het importeren moetje spotify zelf een afspeellijst van maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zouden de nummers dan een voor een verschijnen of alle 500, zoveel als het er geloof ik zijn, tegenlijk? want dan snap ik dat het wel even kan duren haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het duurt wel even. Gewoon ff afw8en