Tijd opname ziggo recorder veranderen

Wij hebben thuis zo'n ziggo recorder en als je een programma opneemt dan neemt hij een kwartier voor en een kwartier na extra op maar kan je dat veranderen want het pragramma loopt soms nogal uit en dat is best vervelend

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Amadea
11 jaar geleden
Werkt het niet meer zo dat als je programmeert via Teletext dat de opnametijd dan aangepast wordt aan de gewijzigde uitzendtijd?

Antwoorden (3)

Niets aan te doen.
Wat ik door is het programma erna ook opnemen.... Voor de zekerheid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, natuurlijk kun je dat veranderen. Als je dezelfde hebt doe je dat via:

* recorder
* instellingen
* hier dan het tweede kopje, hier staat tie op 5 min ervoor en 5 min erna.

Anders: kijk even in de gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je zelf veranderen, kijk maar eens bij het menu van de recorder(waar je ook de interactieve televisie kan vinden) en kijk dan bij recorder, en klik daar op instellingen. Succes!