Waarom kan ik maar bij twitter 2002 mensen volgen? ik zie dat sommige mensen wel over de 10 duizend hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgt jouw account zelf (bijna) 2000 personen en heb je zelf nog niet meer dan 2000 volgers? Dan kan het zijn dat je tijdelijk geen nieuwe personen meer mag volgen en dat ons systeem dus tijdelijk stopt met werken. Dit komt doordat wij ons altijd houden aan de Twitter regelgeving welke bepaalt dat een account niet meer dan 2000 personen mag volgen als zij zelf niet meer dan 2000 volgers heeft.

Zodra het account eenmaal 2000 volgers heeft, wordt de limiet opgeheven en kan ons systeem weer zonder restricties zijn werk doen. Ook kun je dan zelf weer vrij personen followen.

http://hulp.twittervolger.nl/entries/20265748-mijn-account-stopt-bij-2000-personen-die-ik-volg