Mijn dochter wilt meedoen met The Voice Kids, hoe kan zij een passend liedje vinden?

Zij kan de meeste liedjes niet zingen, of zijn ze te hoog of te laag... Hoe kan zij een passend liedje vinden, precies goed voor haar stem (haar stem zit tussen normale en lage toonhoogte (excuses voor mijn Nederlands ik kom niet uit NL). Zij is 13.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij kan de meeste liedjes niet zingen, of zijn ze te hoog of te laag. Dan valt ze gelijk door de mand bij een volgende ronde waar ze een gedwongen nummer moet zingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is dan ons probleem en dat was de vraag niet... En ze kiezen niet zomaar een nummer uit, het moet het juiste zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze de meeste nummers niet kan zingen, waarom dan wél meedoen met TVK? Alleen de allerbesten gaan door en dat is de kracht van dat programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe je kind die teleurstelling niet aan, als haar stembereik maar zo klein is......Een meisje van 13 zit er toch niet op te wachten niet goed genoeg bevonden te worden???

Antwoorden (1)

Doe haar op zangles als ze echt wil. Dan zal ze leren te herkennen wat bij haar stem past of ze zal leren ook hoger of lager te zingen en een goede zangleraar zal haar vervolgens aanraden of afraden om mee te doen.