Welke cabaretier is dit?

Hier ben ik al even op zoek naar: het is een mannelijke cabaretier en het stukje gaat over dat hij in een snackbar komt en een gesprek start met een Marokkaanse jongen. Het eindigt met dat de jongen zegt: 'ik ben watermeloen'. Herkent iemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is een Nederlandse cabaretier en hij speelt het stuk, zowel zichzelf als de Marokkaanse jongen. Ik had het stukje dacht ik een keer op de radio gehoord.

Antwoorden (1)

Komt me bekend voor...Najib Amhali

Toegevoegd na 3 minuten:
nah volgens mij haal ik er 2 door elkaar...ik moest aan dit denken http://zurevla.nl/2007/09/06/najib-amhali-shoarma/