Is het normaal als je heel vaak een liedje in je hoofd hebt en het dan op de radio komt?

Ik heb echt niet normaal vaak een liedje in mijn hoofd dat dan maximaal een half uur later op de radio komt.Is dit normaal?:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iewl!:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat vaak op vrijdag, dan kan ik zo 30 liedjes bedenken die gedraaid worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent heldermuziekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat er op letten. Hierdoor heb je het gevoel dat het heel vaak gebeurt. Tel ze maar eens en schrijf per 3 dagen op hoeveel liedjes je goed had. (niet valsspelen)

Antwoorden (4)

Ik zou zeggen dat het puur toeval is, meestal heb je een op dat moment populair liedje in je hoofd en populaire liedjes worden meestal vaak gedraaid op de radio.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het volkomen met je eens!!!!!!
Nee dit is niet normaal en niet iedereen kan dat.
Maar dit kan gewoon voorkomen als je het echt vaak heb is het misschien mogelijk dat je 'speciaal' bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan natuurlijk puur toeval zijn, als het populaire liedjes zijn of nieuwe liedjes is de kans groot dat die liedje vaak op de radio draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je, zonder dat je ervan bewust bent, de voorstukjes hebt gehoord van wat ze komend uur gaan draaien. Daardoor heb je al een piepklein deel van een liedje gehoord en blijft het in je hoofd hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel normaal. De andere liedjes die je in je hoofd had vergeet je, maar de liedjes die je even later ook op de radio hoort, onthoud je, en na een tijdje lijkt dat dan heel vaak te gebeuren.
Ga morgen maar eens de hele dag opletten hoeveel mensen je ziet met een blauwe sjaal. Of een bruine tas. Dan lijken het er ineens heel veel meer te zijn, puur omdat je er op let.