Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik met fifa 12 online in de 84ste minuut nog met 3-0 voor stond maar dan toch zomaar verlies?

Ik was online aan het spelen. Mijn tegenstander had het meeste de bal en ook de meeste schoten op doel maar ik had 2 doelpunten gemaakt. Meteen nadat ik 3-0 had gemaakt werd de verbinding zomaar verbroken en stond er: 'de verbinding met je tegenstander is verbroken. Het wedstrijdverslag wordt bekeken om te bepalen wie de winnaar is.'
Wat heeft mijn tegenstander dan gedaan en waarom heb ik de punten niet gekregen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
751

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk omdat jou internet uitgevallen is. En omdat ze nooit na kunnen gaan of je internet perongeluk uitviel of dat je gewoon de stekker er uit trok heeft de ander automatisch gewonnen. Anders zou je als je 1-0 voor staat de internet stekker er uit kunnen trekken en daardoor winnen. Of als je achter staat de stekker er uitrekken waardoor het gelijk spel is. Dit doen ze omdat er anders mensen vals gaan spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding