Ik ben op zoek naar de titel van een liedje?: (zie uitleg)

Ik kan me herinneren dat het een tijdje in de top 40 heeft gestaan en veel gedraaid werd op de radio, ongeveer een jaar geleden. Engelstalig nummer. Op youtube stond er een afbeelding met I *hartje* house bij het afspelen. Ook kan ik me iets herinneren dat er kritiek (?) geuit werd op de overheid. Ik begrijp dat ik niet veel aanwijzingen geeft maar misschien herkend iemand het.. De titel ligt echt op het puntje van mijn tong maar kan er al 4 dagen niet op komen en ben nu ontzettend nieuwsgierig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je nog een paar zinnen van het liedje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas, ik weet alleen dat er iets over de overheid ofzo in voor kwam. Heel vaag dus, sorry.

Het beste antwoord

Dat moet Ricky L Feat. M ck - Born Again zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa! Dat is hem. Geweldig, toen ik de titel las herinnerde ik me het deuntje en de tekst weer. Bedankt voor het oplossen van mijn mysterie. (: