Waar kun je deze poppen huren?

Het zijn poppen van een meter of 8 hoog, ze zijn verlicht en lijken uit zichzelf te lopen. Waar kun je deze act huren?

Picture for question
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou helpen als je weet waar ze eerder te zien zijn geweest. Dat zou je kunnen linken aan het evenementenbureau dat het heeft georganiseerd. Mijn gok is dat het een custom-made product is wat speciaal is ontwikkeld voor de betreffende act.
paulus811
12 jaar geleden
het was een openingsact op een feest van het bedrijf waar ik werk. En daarvan is helaas niemand meer in dienst (dat komt niet door het feest ;-). Ik kan er ook niets meer van vinden. Dank voor je reactie.

Antwoorden (1)

Ik denk dat ik ze gevonden heb: Bij totaaltheater, onder 'Dundu'.