Hoeveel kost een bioscoopkaartje?

Of hangt dat erg af van de locatie/film? Zo ja, ik kan nergens op internet prijzen vinden, weet iemand waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
48.8K

Antwoorden (5)

Wat dacht je op de site van de bioscoop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geldt dat alleen bij pathé? Ik ben namelijk van plan om naar een andere bioscoop te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dan kijk je op de site van die bioscoop. Of je vertelt mij welke bioscoop, dan zoek ik 't voor je op :P
bamibal
12 jaar geleden
+ Het is soms zo simpel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
j0ve, u persoonlijk internet assistent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Figi (in Zeist). Ik kan het niet op de site vinden, maar dat kan aan mij liggen, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier: http://www.figi.nl/katern/932?Filmhuis%20Figi&
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! +
Ik zat heel ergens anders te zoeken haha ;-)
Ik zou eerst even kijken naar welke bioscoop je toe wilt gaan. Zo hebben bijvoorbeeld Pathé en Utopolis iets andere prijzen. De prijs van een normaal bioscoop kaartje ligt meestal tussen de 8-10euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7,50 tot 10 euro ongeveer, als ik me goed herinner
12 jaar geleden
In ons Filmhuis kost een film het 8,50 normaal, studenten en 65-plussers betalen 7,50 en als je een kortingpas hebt kost het ook 7,50. Voor lange films betaal je vaak toeslag. Soms kan je strippenkaarten kopen , dan is het ook 7,50. Als je een CJP hebt krijg je ook korting. Ik heb wel eens gehoord dat Tuschinski duurder is dan Pathe, maar dat moet je gewoon even informeren bij de bioscoop waar je heen wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teveel. Rond de 8, 9 euro. Vooral als je met een groepje kinderen gaat, dan schieten de euros ja portemonnee uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze link was een goeie van Love.