Een aantal jaren geleden heeft er een lied van een Italiaanse opera zangeres in de hitlijsten gestaan. Wie weet hoe zij heette?

Het gaat over een prachtig lied, en af en toe hoor je een mannenkoor. Hoe heet dat lied en de zangeres?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je Emma Shaplin(geen idee hoe je het schrijft) dat is wel meer dan een aantal jaren terug, ik gok bijna 20 jaar.

Antwoorden (3)

Dat was Montserrat Caballé. Maar welk lied was het, mogelijk bedoel je Barcelona?
Amadea
12 jaar geleden
De Spaanse Montserrat Caballé met Freddy Mercury van Queen met het lied Barcelona.
Schitterend liedje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het Cecilia Bartoli kunnen zijn met een nummer van de cd "Opera proibita"?

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk gaat het om een ander nummer van haar, maar volgens mij is dit wel de operazangeres die je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Die video is niet beschikbaar, heb je niks aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt die link perfect, maar uiteindelijk gaat het om de artieste en die moet volgens mij juist zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben tot de conclusie gekomen dat die link niet meer werkt/ De volgende link zou wel moeten werken (ook al gaat het niet om het nummer dat je zoekt):
http://www.youtube.com/watch?v=1KB3oiVhGMA