25 oktober 2011: USA, Canada, Singapore, Mexico*, India*, China*, Taiwan*, Japan*, Russia*, Hong Kong*, Korea*
27 oktober 2011: Denmark, Finland, Netherlands, Germany, France, Spain, Norway, Sweden, Australia, Portugal*, Brazil*
28 Oktober 2011: UK, Poland, Czech Republic, New Zealand, Italy, Hungary*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verstandig om hem te reserveren ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron:bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit alleen te twijfelen tussen battlefield3 en MW3 welke zou ik kiezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk zou ik Battlefield 3 doen. Vliegtuigen, autos, buggys etc. Multiplayer word echt vet, en graphics zijn meerdere malen beter. Voor de computer is er meer anti aliasing dan MW3. Als je hem pre-ordered bij de game mania krijg je een beta key en meer wapens en maps editie. (Tenminste dat kreeg een vriend van mij toen hij hem preordered een week geleden) Ik speel nog steeds Modern Warfare (cod4), maar Modern Warfare 2 heeft mij flink teleurgesteld. De keuze ligt helemaal aan jezelf! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me2 Ik zal allebei de trailers even kijken. Ik denk dat het in mijn geval allebei worden omdat online zit nogal een verschil in. Bf3 is heel tactisch cod gewoon schieten:p en de singleplayer van cod is altijd heel leuk;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ ruben mee eens ;) Maar ik vond juist black ops tegen vallen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Modern Warfare Fanboy detected.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga ook voor mw3 omdat 90% van mijn psn vrienden die gaan halen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ruben lol. Fanboy standing by‏ xD