Op welke frequentie kun je in Wijchen goed radio 1 krijgen?

Sinds de storing van de Lopikzender geen goede ontvangst meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Volgens UPC is radio 1 op 87,6 te ontvangen. Hierbij maakt het volgens mij niet uit of je bij Ziggo, KPN, UPC, etc. zit. De frequentie blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zolang de zender van Lopik op 98,9 nog niet goed werkt kun je het op een van de andere zenders proberen.
Voor een overzicht kun je deze site raadplegen: