Hoe heet de ze film

Ik heb laats van een vriend een stukje gezien van een film daar in moest een man van god een ark bouwen in deze tijd hoe heet die film

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bruce al mighty?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Nee, dat is deel 1 met Jim Carrey. Hij is boos op God en vervolgens krijgt hij de kans om God te spelen en haalt allemaal ongein uit :P
Die film heet Evan Almighty.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoofdrolspeler is Steve Carell.
Hij speelt Evan Baxter, in de eerste film met Jim Carrey (Bruce Almighty) speelde hij een nieuwslezer.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is deze film ook ergens online te zien?
Kimath
12 jaar geleden
Vast wel, er zijn websites waar je online films kunt kijken. Ik maak hier zelf geen gebruik van, dus ik kan hier geen antwoord op geven.
Ik gebruik zelf torrents.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien weet iemand anders het...
Kimath
12 jaar geleden
Er worden wel eens vragen op deze site gesteld over dergelijke sites, ik denk dat je met de zoekfunctie wel iets kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer download altijd films via; the pirate bay Gewoon ff googele