Lijkt me wel een heel erg open vraag. Maar ik denk dat je goed moet zijn in wat je doet. Commerciële "feeling" hebben (begrijpen wat het publiek wil). Netwerken opbouwen, en doorzettingsvermogen hebben! Daarbij blijven geloven in jezelf en je kunnen.
Misschien wat meer achtergrond informatie, zodat je wat gerichtere antwoorden krijgt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx.

Andere antwoorden (3)

Zet wat videos van jezelf op YouTube, zo zijn Esmed Denters en Justin Bieber ook beroemd geworden.
12 jaar geleden
Maak muziek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga zelf plaatjes draaien in de kroeg en overigen, zo krijg je feeling met het publiek en weet je op den duur waar het publiek van houd.. En koop een muziek programma waarmee jezelf muziek kan maken en editen... En misschien kun je iets van een muzikale opleiding gaan doen...

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx.