Waar kan ik dit stukje stand up comedy vinden? (zie extra uileg:)

Ik zoek een stuk stand up comedy wat ik eerder heb gezien. Ben helaas de namen van de komedianten vergeten. Het gaat als volgt: Er spelen 2 mannen, de een laat de ander kiezen tussen onderstaande mogelijkheden:

1. Het vliegtuig waar zijn familie in zit laten ontploffen uit de lucht.
2. Met een nylon pak een brandend huis in.
3. Of met zijn vriendin uit eten.

Nou de man die moet kiezen wordt langzaam heel kwaad en er ontstaat een grappige discussie.

Weet iemand waar ik dit stuk kan vinden of hoe de 2 cabaretiers heten?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij google die woorden intoetsen, of bij youtube, zo heb ik al heel veel gevonden. Dit zegt mij eerlijk gezegd niets, sorry, succes met zoeken en vinden.