Ik zoek een originele tekst op op mijn facebook voor Pasen te zetten tesamen met een foto van mijn kuikentjes ?

Ik wil eens iets anders dan "fijne Pasen" wensen, graag een origineel kort boodschappeke :-)

13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Heppie Peesdees.

;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??? De link naar de kuikentjes is.....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een link naar de kuikentjes? Dat stond er niet bij in je vraag. Tekst en foto kan los van elkaar.
Nice Easter!!
from Rubia & The Chicks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrolijke piepdagen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rubia
13 jaar geleden
Had ik ook al aan gedacht ... of K-ei goed Pasen voor iedereen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook leuk maar ze zijn al uit hun ei dus lijkt piepdagen toepasselijker :)"