Leuk om te zien in noord holland?

Wij hebben een gast uit frankrijk die er op uit wil vandaag...
Tips?
Echt Nederlands...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Zaanse schans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anne frank museum
De walle xD
Volendam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de keukenhof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's Zuid Holland :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahha ja tuurlijk, ben net wakker, maar wel echt hollands :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo is dat, binnenkort erheen, yippie....
dag fietsen op texel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook aan de Zaanse Schans. Verder:
- er zijn ook in N Holland bollenvelden (omgeving Haarlem meen ik),
- de weidsheid van de oude polders (Schermer, Purmer, enz.),
- Kennemerduinen of de duinen bij Bergen (zullen met dit weer wel druk zijn),
- oude steden zoals binnenstad Haarlem, Alkmaar, Hoorn.
- sluizen bij IJmuiden
- Volendam en Marken
- Hoorn en Medemblik
O ja, en dan hebben we ook nog zoiets als Amsterdam ;)

Misschien vind je hier nog iets:
http://www.noord-holland-tourist.nl/

Fijne dag toegewenst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en als je een leuk ritje wilt de ijsselmeerdijk tussen Edam en Hoorn. Daarna de haven van Hoorn met een kopje koffie in (ik neem aan dat het bestaat) de Volendammer in Hoorn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoelde (ik neem aan dat het NOG bestaat) de Volendammer. Echt ouderwets café
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar marken geweest:-) leuk!
Ergens in april op een zaterdag is de bloemencorso er. Dan gaan er prachtige wagens rijden vol met bloemen versierd. Je moet het echt een keer hebben gezien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Broekerveiling: De oudste doorvaargroenteveiling ter wereld
De Beemster: Deze polder staat zelfs op de werelderfgoedlijst
Met een fluisterbootje varen bij Graft