kan ik ergens een ''Californication'' soundtrack kopen? mediamarkt ofzo?

uitbreiding op mijn vraag, Ik kijk al 4 seizoenen een serie genaamd ''Californication'', de muziek in deze serie vind in ''Gruwelijk'', is er ergens misschien iTunes ofzo deze soundtrack te downloaden?, het liefst bij Free Recordshop of Mediamarkt ofzo, kunnen jullie mij helpen?

MysteryGuitarMan

Toegevoegd na 4 minuten:
dus niet het album ''Californication'' van de Red Hot Chilli peppers, die heb ik al haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Free Record Shop
Op Amazon hebben ze ook andere seizoenen

Toegevoegd na 5 minuten:
Chips, mijn link werkt niet. Dan moet je zelf maar even zoeken bij FRS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je, ik ga direct naar de free records shop nu