Kun je "Secret Story" op de iPhone bekijken?

Ik vroeg mij af of je het programma "Secret Story" van NET 5 op de iPhone kunt bekijken, en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Je gaat gewoon met je iPhone naar Safari, je start de site op van programma gemist (of je gaat gewoon naar de app progamma gemist, die bestaat volgens mij ook) en dan klik je het programma 'Secret Stroy' aan, en dan hoef je het filmpje alleen nog maar te laden en je kunt het kijken. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien heeft Net 5 een app en anders een seizoen downloaden en met Any Video Converter naar mp4 format conferteren