Hebben jullie tips voor feest met dresscode jaren 70?

Wij hebben zaterdag een jaren 70 feest met bijbehorende dresscode. We hebben geen geld om een complete outfit te kopen. Hebben jullie ideeen hoe je goedkoop er toch (een beetje) jaren 70 uit kan zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De naad van de broek aan de onderkant, de buitenkant een flink stuk lostornen en daar een lap feeststof tussen zetten.

Flink wat gel in de de haren. Kijk naar disco-dingen als John Travolta in Saturday Nights Fever.

Niet iedereen was kleedde zich zo extreem voor naar de disco. Mensen die minder geld hadden, konden ook een satijnen korte sportbroek dragen met daarop een hemdje. Dit was goedkoop en dus voor iedereen betaalbaar. Ook kon je een avondjurk aan doen, samen met kitscherige accessoires.

Legerdumpkleding was ook nogal in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bloemen, en hoge hakken. Voor mannen corduroy broeken met wijde pijpen.
Wat je kan doen, is naar Brabant gaan en naar een carnavals winkel gaan. Daar hebben ze volop van dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja een hoedje en wijde broeken die heb je vast wel de rest is gewoon even wat afbeeldingen bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was eens op een 70's party en daar kwam een stel in een soort kostuum als op het plaatje, kleding uit 1870. Ze hadden zich een eeuw 'vergist'. Ik vond het erg leuk in ieder geval.
Plaatje bij antwoord