is er een tijdschrift dat meer gericht is op (pop)punk?

ik ben opzoek naar een tijdschrift dat over punk/poppunk/metal etc. gaat. een beetje over bands als paramore, bring me the horizon, all time low enz.
het hoeft niet perse een nederlands tijdschrift te zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je hebt de large dat is wel geen tijdschrift maar een boekje met t-shirts van pop punk en metal heel goed boekje er staat ook paramore, bring me the horizon, all time low t-shirts in maar wel geen info. ik heb dit zelf ook.

Het beste antwoord

je hebt onderandere Kerrang! Magazine, een weekblad uit Engeland. daarnaast heb je nog Rolling Stone Magazine, ook uit Engeland. zelf krijg ik elke weer Kerrang! door de bus. hier krijg je ook een paar posters bij, en kost ongeveer 150 pond per jaar.

Toegevoegd na 50 seconden:
week*