Esta
Esta is een Italiaanse meisjesnaam. Het betekent `van de oost`
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!
Esta is ook een spaans woord wat 'deze' als betekenis heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is volgens mij este.
Esta is 3e persoon enkelvoud van estar Hij/Zij of het is.
In de vorm van zich bevinden (zijn)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Min is overigens niet van mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Och ja ... niets van aantrekken
Ik denk dat je redenering klopt, maar om zeker te zijn moet je het aan de mensen van het tijdschrift vragen. Ik heb het woord in google translation ingevoerd, deze herkende het als zijn de spaans en de betekenis was deze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zijn is ser in het Spaans en de hij vorm van estar is trouwens estás
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ser wordt gebruikt voor het aangeven van een toestand (voorbijgaand)
Bv. Ik ben TegenXinnig Yo soy TX
of geeft karaktereigenschappen aan
.
Estar geeft een plaatsbepaling aan.
Dit is het lastige van Spaans omdat 'zijn' twee betekenissen heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank allen.
esta is in het spaans hij jij ligt en als het te esta is is waarschijnlijk jij ligt mij

Toegevoegd na 6 minuten:
esta is in het Spaans de hij vorm van ligt en als het te esta is is het misschien te esta (als je het net als te quiero vervoegt( wat ik hou van betekent)

Toegevoegd na 7 minuten:
ik denk dan dat het in dit geval het ligt mij betekent