tijdschrift los kopen is duurder dan voordeelpack , hoe kan dat?

1 tijdschrift kost 3,90 euro ( ik krijg met voordeelpack 4 tijdschriften waarvan twee zeker 3,90 euro per stuk kost !! Ik hoefde maar 2.99 euro betalen voor 4 tijdschriften! terwijl ik ook in winkel zag dat per stuk 3,90 is ) Vandaar mijn vraag.

Toegevoegd na 3 dagen:
http://www.linys.nl/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
Is het dezelfde editie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja! Ook zelfs nieuwe nummer!

Antwoorden (2)

Omdat dat voordeel pack meestal bestaat uit oudere nummers die anders toch bij het oud papier gaan. Alles wat ze er dan nog uitkunnen halen is meegenomen.
Als het nieuwe nummers zijn kan het ook gewoon een reclamestunt zijn, in de hoop dat u later losse nummers koopt, of een abonnement neemt
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het is nieuwe nummer! Ik heb gecontroleerd en het is nieuwe nummer.
anneliez
10 jaar geleden
dan is het dus, zoals ik al zei een reclamestunt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zie link die ik erbij heb toevoegd.
Dit is waarschijnlijk gewoon een verkoopstunt. Als je de 4 tijdschriften allemaal leuk vind koop je ze daarna misschien wel vaker en daar halen ze dan hun winst uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie link die ik erbij heb toevoegd.