Omdat ze de hele maand daarna IN de winkel liggen. Anders zou het februarinummer in maart in de winkel liggen. De abonnees ontvangen het blad dus vaak aan het eind van de maand ervoor. Precies als de Donald Duck, die krijg je op donderdag en dan gaat het over wat er anderhalve week later staat te gebeuren (kerst of valentijn zoals het nummer van gisteren).

Toegevoegd na 46 seconden:
Mensen kopen dus geen februarinummer eind februari omdat er in het februarinummer tips staan voor bijv valentijd, carnaval en de voorjaarsvakantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, mijn zonen ja... ;)