Wat is een mooie naam voor een krant?

Graag een Nederlandse naam, die nog niet in gebruik is door een andere krant.

Ik bedoel met nog niet in gebruik, dat jullie geen NRC of Telegraaf gaan zeggen.
Gewoon een nieuwe naam bedenken, en dat er dan ergens al een internet krant is die zo heet, dat maakt dan verder niet zo uit.

If you know what I mean ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor Elk Wat Nieuws.

Hollandse Nieuwe Toegevoegd op 17-06-2009 15:43:24 Grinnik, doet me er direct weer aan denken dat in engeland de Fish & Chips origineel in krantenpapier verpakt werd.. Toegevoegd op 17-06-2009 15:48:12 Omdat Hollandse Nieuwe blijkbaar op internet al bestaat nog even creatief geweest: "Het oude nieuws van morgen"

Krant.

Nieuws vandaag

Het Nuws Toegevoegd op 17-06-2009 15:51:59 Of: "Gisteren" Het gaat tenslotte om nieuws van een dag oud

De WEADHIIDWEINZOPSCEAOSAMPSROIBEHEVR: Wat Er Aan De Hand Is In De Wereld En In Nederland Zowel Op Politiek, Sociaal, Cultureel, Economisch Als Op Sportgebied Aangevuld Met Puzzels Strips Recepten Overlijdensadvertenties Ingezonden Brieven En Heel Erg Veel Reclame Of: NieuwsNederland (misschien iets overzichtelijker)

Bronnen:
mijn eigen zieke geest

Wat is vandaag aan de hand in Neder-en Buitenland?

Waaw.....

Nieuws onder de zon.

De Fabeltjes Krant. (dan is in ieder geval de naam op waarheid gebaseerd.)

WATSSGEBEURT

Hersenspinsels. Ons Verhaal. Fake.

Nieuw nieuws

Nieuws Voor jou!

een krant van nu met zicht op morgen

Nieuwspeper, klinkt engels maar is echt nederlands. Toegevoegd op 17-06-2009 17:41:26 met als onderschrift ; nieuws waar u het warm van krijgt !

KRNT

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100