kun je online (gratis) oude woonbladen lezen?

Ik wil inspiratie opdoen voor een verbouwing van oa badkamer en keuken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik denk niet dat het makkelijk is gratis oude woonbladen via internet te vinden. Wel heb ik iets anders voor je gevonden, wat best handig zou kunnen zijn.
http://www.flickr.com/groups/living_spaces/pool/
Dit is een fotogroep met meer dan 1000 foto's van oude tot moderne interieuren.
Ik denk dat je hier zeker ideeen op kan doen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met de tegenwoordige materialen en technieken, kan je beter nieuwe woonbladen lezen.........
13 jaar geleden
je kan bij de bibliotheek ook oude woonbladen bekijken en soms hebben ze ze voor een prikkie te koop vraag eens bij je bieb..op internet kan je wel bij de nieuwe woonbladen kijken o.a vt wonen,101 woonideeen, ariadne at home enz...