Waarom is het titelbalkje bij MTV niet volledig lichtblauw?

Op MTV worden de titels van de programma's aangegeven in een balkje links bovenin het scherm. Dat balkje was voorheen altijd lichtblauw. Waaromis het tegenwoordig vaak half lichtblauw, half grijs.

Eerst dacht ik dat het te maken heeft met de duur van het programma (als in: we zijn nu op een kwart, we zijn nu op een helft), maar dat lijkt het niet te zijn. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

dat balkje is er toch echt om de progressie aan te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, dan heb ik toch het idee dat het niet altijd werkt.

Andere antwoorden (2)

dat balkje geeft echt aan hoever het programma heen is en je kan dus zien hoelang het programma nog duurt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geeft aan hoever het programma is. als het volledig lichtblauw is, is het programma afgelopen.