waar kan ik op internet RTL5 kijken?

Onze TV is vandaag kapot gegaan en dus moeten we Samsung bellen om het te maken maar dat duurt effe...

op welke site kan ik gratis live RTL5 bekijken...
MTV en comedy central heb ik al, nu nog alleen RTL5 voor 23.40 om Balls of Steel te bekijken

dankje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
7.3K

Antwoorden (2)

Kijk even op rtlgemist.nl.
Daar worden alle rtl programma's neergezet om terug te kijken.
Het programma Balls of Steels staat er nu nog niet op
waarschijnlijk omdat het nu op tv is.
Daarna staat het online op de site.
Veel kijk plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Live kijken gaat niet lukken. Het enige wat kan is Nederlandse programma's van RTL5 terugkijken op RLT Gemist. Nickeloden, TMF en MTV hebben wel een live-stream op hun website. Die zenders kan je wel live kijken, RTL5 helaas niet.