Had House al helemaal vanaf het begin een wandelstok in de serie?

Je weet wel, de serie House. Doctor House heeft een wandelstok. Maar ik kan me niet herinneren dat hij dat altijd heeft gehad. Mijn vader zegt van niet, mijn moeder van wel. Er was toch een keer een ongeluk gebeurt of zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover ik weet wel. Hij had zijn stok vaak aan zijn motor.
Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie hem soms met stokken lopen en ook weer niet ;S
ik zou het niet weten xD
ik volg dat serie niet meer... ;p
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik heb wel eens een aflevering gezien waarin duidelijk werd gemaakt hoe hij in het verleden aan die stok is gekomen. Zonder stok heb ik hem echter nooit zien lopen, althans, niet in het heden - hooguit in flashbacks.

Het beste antwoord

Voor zover ik weet, vanaf het begin aanwezig.

op onderstaande youtube clip is rond 30-31 seconden te zien dat hij met een stok loopt, dit is een compilatie van de allereerste aflevering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hij had vanaf het begin al die stok. Overigens heeft de acteur zelf geen problemen met zijn benen. Het schijnt dat hij door het verkeerd lopen wel heel veel spierpijn heeft gekregen.