Hoe/Waar gaan de deelnemers van Million Dollars Island naar het toilet? Waarom die geheimzinnigheid?

2 jaar geleden
in: Televisie
3.4K
ronron1212
2 jaar geleden
In het bos.
TurfGraver
2 jaar geleden
Dixie. Ze mogen eiland vast niet bevuilen met 100 man.
ronron1212
2 jaar geleden
reactie van deelnemer
Heb je wel eens gedacht: waar ben ik aan begonnen?
,,Ja, de keren dat ik ’s nachts moest poepen en dan in het donker in de bosjes stond zonder wc-papier, dacht ik wel: waarom wilde ik dit zo graag? Maar je accepteert het ook vrij snel en gaat weer door.”
https://www.gelderlander.nl/binnenland/gilles-vertrok-met-99-anderen-naar-onbewoond-eiland-thuis-eerst-afgekickt-van-lippenbalsem~a65fe3a2/

Antwoorden (1)

Ervan uitgaande dat je een schep hebt: je graaft een gat in de grond, je gebruikt het gat als wc en daarna zand eroverheen.
('Zand erover' betekent dat iets onaangenaams wordt afgerond.)
's Nachts een gat graven kan lastig zijn. Daarom kunnen overdag alvast een groot aantal gaten worden gegraven.
En waarom die geheimzinnigheid? Omdat op wat met ontlasting te maken heeft voor velen een taboe rust.