Hoe heet de intromuziek bij het jaren '90-programma van Rob Muntz?

Hoe heet de intromuziek bij het jaren '90-programma van Rob Muntz? Rob Muntz had in de jaren '90 een programma (naam onbekend bij mij) met o.a. Emile Ratelband, Frequin etc. en in de intro was een vrolijk muziekje met een fluit. Welk nummer is dat (naam+artiest)?

2 jaar geleden
in: Televisie
1.6K
Antoni
2 jaar geleden
Het programma zal waarschijnlijk Waskracht! zijn geweest.
MrBart
2 jaar geleden
@SimonV & @Antoni - Enorm bedankt, dat is het nummer dat ik zoek! En bedankt voor de titel van het programma!
Antoni
2 jaar geleden
Graag gedaan!

Het beste antwoord

Wellicht bedoel je:
Ennio Morricone - My Name is Nobody
https://www.youtube.com/watch?v=iGZDKuDl3jc
Hoe ik erachter kwam:
- ik had eerst in Wikipedia gevonden dat het programma van Muntz Waskracht! was.
- zoekende in Youtube op Muntz Waskracht! was het 30e nummer de gevonden muziek.
Toegevoegd op 21 januari 2022 15:01: bron
SimonV
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Je zou kennis kunnen vermeerderen door uit te leggen hoe je daar bij komt. Nu heeft behalve vraagsteller - indien het 't gezochte deuntje is - er verder niemand wat aan...
Antoni
2 jaar geleden
Hier https://www.youtube.com/watch?v=weZe6ezNHtg is het deuntje My Name is Nobody te horen in een uitzending van het programma Waskracht! van Rob Muntz, maar het is maar de vraag of dit het intromuziekje van het programma is.
SimonV
2 jaar geleden
Inderdaad. Vandaar mijn toevoeging: wellicht.