Wat gebeurt er als De Dansmarathon meerdere winnaars heeft?

Sinds donderdag 14 oktober is De Dansmarathon live op televisie te volgen. Deelnemers moeten vanaf dat moment tot vanavond blijven dansen. Dat is een behoorlijke uitdaging en dus zal er één danskoppel overblijven dat ervandoor gaat met €100.000. Maar... De Dansmarathon is inmiddels bijna ten einde en er staan nog best wat mensen. Wat gebeurt er al De Dansmarathon meerdere winnaars heeft? Wordt die €100.000 dan verdeeld?

2 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (1)

Die kans is klein omdat het paar dat het langst op de dansvloer staat wint. Dat paar heeft dus nog de meeste rusttijd over. Anders als dat wel zo is zal er gedeeld worden.
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Klopt was ronron zegt. Het gaat erom wie de minste rust-tijd heeft gebruikt. Elk koppel mocht in de 50 uur maximaal 5 uur rusten. Wie het minste van die 5 uur heeft gebruikt, wint
paulus811
2 jaar geleden
Het eerste deel klopt, maar van het idee dat de ton gedeeld wordt bij gelijke stand heb ik niets gehoord.