Ik denk dat de beste Horizon.go is (Ziggo)

Dat is een boxje aan je TV waar je werkelijk alles op kan doen (Films kijken, Live TV, progamma's terugkijken en nog veel meer)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De meerderheid doet het via een abo op Netflix Videoland Disneyland of Amazonprime tegenwoordig.
Zelf heb ik 3 TV's en 2 laptops en 1 ipad die allemaal gelijk een andere film vertonen.
Dat is bijna niet te volgen
3 jaar geleden
Je hebt daarvoor grofweg drie dingen nodig (afhankelijk van wat je wil kijken en waarop).

1a. Een Smart-TV die nog zodanig nieuw is dat alle huidige apps ondersteund worden en ook op de TV te verkrijgen zijn. (Als je geen of een oude SmartTV hebt, of een SmartTV met niet alle apps)
1b. Een los kastje of ander apparaat (aangesloten PC bijvoorbeeld)
2. Een vast internetabonnement (denk aan Ziggo via de kabel, KPN via DSL of een van de vele glasvezelproviders). Vaak kan je dan via hen ook weer een (extra of duurder) abonnement nemen of per film een bedrag betalen (video on demand).
3. Een of meerdere abonnementen van videostreamingdiensten. (HBO, Netflix, Disney+)

Soms kan je via het door internet/TV-provider meegeleverde kastje de steamingdiensten bekijken.

Ziggo
Neem je bijvoorbeeld Ziggo internet+tv dan kan je via hen HBO kijken, maar ook films per keer huren/kopen via hun kastje.
https://www.ziggo.nl/entertainment/how-to/hoe-kan-ik-films-en-series-kijken

KPN
https://www.guidinc.nl/nieuws/diensten/alles-over-kpn-on-demand
Het on demand aanbod van KPN is onderdeel van het Pluspakket van KPN Interactieve TV. Dit Pluspakket omvat naast deze on demand series en films ook meer dan 25 extra tv-zenders. Het is uitsluitend beschikbaar voor KPN-abonnees met Interactieve TV.

Alternatief.
Maar stel dat je een oude TV (wel met HDMI-ingang) hebt en alleen Netflix of Disney+ wil.
Dan koop je bijvoorbeeld een Chromecast en neem je een abonnement op een of meerdere van de videodiensten die je wil.
https://help.netflix.com/nl/node/23924

Wat dus voor jou de slimste keuzes zijn, hangt af van WAT je wil kijken, Netflix en Disney+ en HBO hebben namelijk allemaal een ander aanbod. Bij welke TV-provider je nu zit en welke mogelijk zijn. En dan hangt het nog af welke hardware je nodig hebt. Als je werkelijk zoveel mogelijk wil bekijken zal je heel wat uit moeten geven per maand aan de verschillende abonnementen. Veel mensen doen daarom aan abonnement-hoppen. Een maand Netflix, volgende maand HBO, maandje Disney+. Maar dat betekent ook goed in de gaten houden dat je steeds alles afzegt.