Wat krijgt de winnaar van The Masked Singer?

Meestal ontvangen winnaars van zulke shows wel een prijs zoals een auto of een bepaald geldbedrag. Bij The Masked Singer heb ik daar echter niets over gehoord. Krijgen zij wel een prijs of is het alleen maar voor de leuk? Wat wint de winnaar van The Masked Singer?

3 jaar geleden
in: Televisie
9.1K
Utrecht
3 jaar geleden
Het is een spel met alleen maar bekende Nederlanders.
Ze winnen de eeuwige roem.
tinus1969
3 jaar geleden
Ik vermoed dat de BN-ers die meedoen gewoon worden betaald.

Het beste antwoord

De winnaar krijgt de roem, meer niet.
Deelname kan wel wat gaan kosten: om te voorkomen dat voortijdig uitlekt welke bekende Nederlanders onder de maskers zitten, moeten de deelnemers voor de opnames een boeteclausule tekenen. Lekken de deelnemers hun eigen deelname of die van een ander, riskeren zij een boete van 250.000 euro. Ook het studiopubliek moet deze clausule tekenen. Daarnaast worden de deelnemers in geblindeerde wagens en onder strenge bewaking naar de studio gebracht. Hierbij hebben ze dan speciale pakken aan waardoor ze ook zonder kostuum onherkenbaar blijven tot aan de opnames. Ook de repetities voor de shows vinden in het diepste geheim plaats.
SimonV