Hoeveel seconden kan je maximaal behalen in De Slimste Mens?

De titel zegt het al: hoeveel seconden kan je maximaal behalen in De slimste mens (er vanuit gaande dat je secondes nodig hebt om alles op te noemen in het spel)?

3 jaar geleden
in: Televisie
2.3K
Yacer
3 jaar geleden
Ook ervan uit gaande dat de concurrentie niks weet :)

Antwoorden (1)

Uitgaande van de irreële situatie dat je alle antwoorden weet en de andere deelnemers geen enkel goed antwoord geven: 60+ 50 + 240 + 270 + 360 + 450 = 1430 seconden. Daarnaast zullen er zo’n 90 seconden afgaan, als elk antwoord binnen drie seconden gegeven wordt. Dus 1340 seconden zal het maximum zijn.
In werkelijkheid is 665 seconden tot nu toe het record.
SimonV