Als je overstapt naar kpn beschik je dan nog over ziggo go?

We stappen over naar kpn maar moeten nog veel opnamens kijken. Als je overstapt verlies je dan meteen je ziggo go account?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
TurfGraver
3 jaar geleden
Als je geen Ziggo meer hebt dan zal je account (en dus ZiggoGo) ook beëeindigd worden. Van de Ziggo site:
Als klant van Ziggo, heb je toegang tot de Ziggo GO app.
Log eenmalig in met je Mijn Ziggo accountgegevens en je kunt de kunnen gebruikmaken van alle features van de app.
Je kijkt naar populaire televisiezenders.
Welke dit zijn is afhankelijk van je tv-abonnement.
https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken#accountaanmaken

Antwoorden (1)

Als je bij kpn een abonnement hebt dan en je Ziggo abonnement is afgesloten dan kun je dus niet meer bij Ziggo go.