Hoe kan het dat bij de voice of Holland de coaches precies 14 kandidaten hebben?

Ze gaan na de blind auditions met 14 kandidaten verder. Maar als er dan nog meer kandidaten auditie moeten doen, mogen ze dan niet meer drukken? Dan maken deze kandidaten geen kans meer.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Antwoorden (2)

ALS alle coaches het maximale aantal kandidaten hebben, worden de audities gestopt en zullen de overgebleven auditanten geen kans meer krijgen (iig niet dat jaar).
Als 1 coach nog niet het maximale aantal heeft gaan de audities door tot dat wel zo is.

(Een aantal jaren terug was er (naar mijn herinnering ook wel een laatste ronde waar al gefaalde auditanten nogmaals auditie mochten doen om de laatste plaatsen te vervullen, nu lijkt het dat er altijd veel meer auditanten zijn dan nodig.)
Toegevoegd op 06 december 2019 10:37: afbeelding
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
Show is voor de helft gescript en vaak is er van te voren al een plan/idee hoe de show MOET gaan lopen. Dit om het interessant te houden voor de kijker.