Waarom stopt het programma "Goedemorgen Nederland"?

Ikheb even niet opgelet, was veel in het buitenland en nu blijkt dat Goedemorgen Nederland stopt, ik vond het altijd wel een aardig programma op de vroege morgen, nu komt er een heel ander team,waar ik net bij de presentatie wel even aan moest wennen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
21.4K

Het beste antwoord

De omroepdirectie heeft besloten dat de nieuwe omroep Wakker Nederland (initiatief Telegraaf) een nieuwsprogramma krijgt in de ochtend.

Dat betekent dat Goedemorgen NL het veld moest ruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies wat ik wilde weten, dankjewel.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dat de zomerstop vanwege het WK.