Wanneer worden de andere masked singer bekendgemaakt (RTL)?

Er wordt iedere aflevering 1 masked singer onthuld. Wanneer worden de andere bekendgemaakt? of gebeurt dit helemaal niet?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Televisie
2.1K
Antoni
4 jaar geleden
Misschien vind je op deze website https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer het antwoord.

Antwoorden (1)

Er wordt iedere week 1 iemand bekend gemaakt (zoals je zelf al zegt). Het houdt dus op als er niemand meer over is.

Dit zei carlo via de Televizier: “Het is een afvalrace: de optredens van de kandidaten worden beoordeeld door het panel en het publiek in de zaal. Wie aan het eind van de aflevering het minste aantal punten heeft, krijgt een face-off en moet zichzelf onthullen. Dan blijkt of onze vermoedens kloppen."