Hoe heet dit Engels kookprogramma met 3 Chefs en hun zelf samengesteld team?

2 jaar terug keek ik een kookprogramma wat erg leuk was maar waar ik nu niet meer op de naam kom. 3 koks (2 mannen 1 vrouw) stelde zelf een team samen uit diverse hobby koks die voor hun kookten. Die teams die gekozen waren zaten naast elkaar in 3 keuken gescheiden door een wand ertussen. Ze maakte eerst een eigen recept en daarna een recept van een topchef. Bij het eerste recept zaten de 3 chef koks met hun rug naar de teams achter een Glas in een apart kamertje daar kregen ze de gemaakte recepten van alle kandidaten uit hun teams geserveerd op een amuse lepel om te jureren. Bij het recept van de topchef kozen de 3 topchefs de beste uit hun team nadat het hele team hetzelfde had gemaakt en de drie beste van elk team werden gepresenteerd op een amuse lepel aan de topchefs. Het content van hoe het precies ging weet ik niet precies meer wel dat er altijd 1 verliezer was van een team en dat de chef koks moesten proberen zoveel mogelijk van hun team te be houden en als de finale dan kwam won er 1 iemand van de 3 teams en dan won ook hun chefkok, dit is wat ik ervan heb onthouden hopelijk kan iemand me helpen aan de titel. Ergens zit er in me hoofd ?? Professionals maar ook dat kan verkeerd zijn
Alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Televisie
4.6K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Antoni dat is inderdaad wat ik bedoelde. Super bedankt voor uw mee denken en antwoord
Antoni
4 jaar geleden
Leuk dat ik het goede programma heb gevonden! Ik kende het niet en was daarom niet 100% zeker van het antwoord, maar er waren wel heel veel overeenkomsten tussen jouw beschrijving en de informatie die ik op internet vond, dus ik had het er maar op gegokt, haha!

Het beste antwoord

Dat programma heet The Taste.

De juryleden en mentoren zijn de Engelse chef en tv-persoonlijkheid Nigella Lawson, de Amerikaanse chef-kok en schrijver Anthony Bourdain en de Franse chef-kok Ludo Lefebvre. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/The_Taste_(British_TV_series).
...
Het origineel was Amerikaans: zie https://en.wikipedia.org/wiki/The_Taste. De Amerikaanse versie was drie seizoenen op televisie, de Britse slechts één seizoen.
Toegevoegd op 31 augustus 2019 16:57: tekst
Antoni