van welk jaar is vtm programma vliegende of liegende doos?

ik ben op zoek naar programma met Bart peters hij had in de tijd van vtm een soort kinderprogramma de ene was de vliegende dood en anderen de liegende doos. daar in ontvangende soms gasten. daar gaat de vraag over ik denk dat het in de periode van kerstmis geweest moest zijn of zo de gasten waren toen katerine de vos Sam gooris en isabelle a toen allebei toch redelijk jong. ze spelden een soort van rollen spel katerine de vos was zei nu de tante van isabelle of zo iets en als ik mij niet vergis was sam de kerstman hij nam dan isabelle op gelijk een klein meisje.

5 jaar geleden
in: Televisie
2.7K

Antwoorden (2)

De Viegende en de Liegende doos dateert van 1995.
Toegevoegd op 21 januari 2019 15:41: afbeelding
Plaatje bij antwoord
5 jaar geleden
Volgens wikipedia was dat in 1995, en dat klopt met de gegevens op IMDb.
- - -
Voor de duidelijkheid vermeld ik dat het eerst geplaatste antwoord geen bronvermelding had toen ik mijn antwoord had ingevoerd. Daar is later de zelfde wikipedialink bij gezet!
Amadea