Betaal je bij Help Mijn Man is Klusser mee aan de verbouwing en inrichting?

Moet je een deel zelf betalen of 'krijg' je alles van het programma/producent?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Televisie
102.8K
Antoni
5 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt het allemaal betaald door de sponsors. Ook de bedrijven die meewerken in het programma worden regelmatig genoemd en hun namen worden duidelijk getoond. Daar zal door de omroep ook geld mee worden verdiend.

Antwoorden (1)

Je krijgt het allemaal gratis aangeboden. Je moet als klusser echter wel meehelpen klussen.

Dit verleidt sommige mensen de zaak te bedonderen. Ene Nathalie zei dat ze al twee jaar de wanhoop nabij was in haar onafgekluste huis omdat haar vriend Steven nooit van de bank afkwam om hun bouwvallige huis eens af te maken. Halverwege het programma ontdekte John Williams dat het stel pas zes weken samenwoonde.
Omdat John zich behoorlijk besodemieterd voelde, besloten hij en de klussers alleen de kinderkamer nog op te leveren en de boel verder de boel te laten. Een gratis bed, lampen en andere meubels kon het stel ook op de buik schrijven.
SimonV