Hoe vaak heeft een cameraman voor een realityshow pauze?

Ik vraag me af hoe ze dat doen als ze iets heel lang moeten filmen. Hoe doen ze dat als ze nodig naar de wc moeten bijvoorbeeld. Hoe vaak eten en drinken ze?

5 jaar geleden
in: Televisie
2K
ronron1212
5 jaar geleden
Heel lang filmen doen ze niet ze nemen diverse opnames op diverse tijden.
TurfGraver
5 jaar geleden
Ze hebben gewoon pauze en lunch hoor.
Zijn zelden scènes van een uur. :x
LeonardN
5 jaar geleden
Zovaak als zijn CAO voor zal schrijven.
Vaak zijn er meerdere cameramannen met meerdere camera's. Daarnaast zijn de meeste "realityshows" (deels) geënsceneerd dus is er weinig verschil met een cameraman van een dramaserie..

Antwoorden (1)

Hij kan ongeveer elke 10 seconden een pauze nemen.
Je hebt kennelijk nog nooit goed naar een realityshow gekeken.
Shots zijn zelden langer dan 10 seconden. Dan is er weer een shot met een ander camera standpunt. Genomen door een andere cameraman.
Naderhand worden er allerlei stukjes aan elkaar gemonteerd.