Hoe heet die tv show van 10 jaar geleden over een familie op een boerderij?

Het is een hele oude tv show die ik misschien 10 jaar geleden keek als kind? Het gaat over een familie, die volgens mij op een boerderij woont maar dat weet ik niet zeker. Ik herinner me dat de vloer van het huis waarin ze wonen een rood en geel (volgensmij?) patroon heeft (kijk bijlage). In de familie zit een meisje (de hoofdpersoon) met lang rood haar. Het is een cartoon die niet populair was denk ik, want ik heb het verder nooit teruggevonden. Er zat ook een oma bij, met grijs krullend haar, misschien ook een opa. De ouders waren er ook, en ze woonden allemaal samen. Veel weet ik verder niet, helaas. Kan iemand me het helpen te vinden? Of zeggen of je er iets van herkent? Alvast bedankt.

Picture for question
5 jaar geleden
in: Televisie
2.6K
Amadea
5 jaar geleden
Een tv-show is een geheel ander programma dan een tekenfilmserie voor kinderen. Wat was het nou precies?
priscella
5 jaar geleden
@Amadea, Sorry, ik denk dat het een tekenfilmserie was.

Antwoorden (2)

familie knots misschien
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
priscella
5 jaar geleden
Nee het is een cartoon.
misschien bedoel je cartoon van 'de tofu's'
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
priscella
5 jaar geleden
Dat is hem inderdaad! Heel erg bedankt!