Wie zijn de deelnemers van Utopia 2?

Is het al bekend wie er meedoen met de nieuwe Utopia? Zo nee, waar kunnen mensen zich opgeven?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Televisie
2.6K
Ritsuka
5 jaar geleden
Was net blij dat het afgelopen wad
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mee eens Ritsuka.
Geen idee trouwens of er een deel 2 komt. Zonde van de zendtijd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Helemaal eens met Ritsuka en jodokus52, het ontgaat mij volledig waarom iemand hier überhaupt aan mee zou willen doen

Het beste antwoord

Dat zijn verkoopmedewerker Brandon (20), middelbareschooldocent en kunstenares Christel (44), hoofdmonteur elektriciën en ladiesman Mike (29), installatiemonteur John (56) en horecamanager Jessie (20).

Je kunt je aanmelden voor deelname door https://aanmelden.tv/aanmelden-inwoners-utopia2 in te vullen.
Amadea