Hoe noemt dat programma waar mensen een parcour doen met obstakels met water met meerdere deelnemers?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
5.9K

Het beste antwoord

Ik moet dan gelijk denken aan het programma 'Wipe-Out', of 'Takeshi's Castle'.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is het: Wipe-out !! dank u wel, ik zou er niet opgekomen zijn
Antoni
6 jaar geleden
Wipeout werd uitgezonden door RTL5, niet door Zapp, zoals je dacht in een reactie op het antwoord van Inekez1. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Wipeout_(2008).

Andere antwoorden (1)

Dat heet Ninja Warrior. Het wordt in verschillende landen gedaan, de Nederlandse versie heet Ninja Warrior NL en wordt uitgezonden door SBS6.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dankje maar het is een soortgelijk programma, maar het werd ook in Nederland uitgezonden
je ziet er zo bijvoorbeeld 3 rode bollen waar ze over moeten springen zonder te vallen in het water. ik ben aan het twijfelen als het op de zender ZAPP wordt uitgezonden.
Antoni
6 jaar geleden
Het vergelijkbare programma van Zapp heet het Spetterslot. Zie https://www.zapp.nl/spetterslot.
Inekez1
6 jaar geleden
Onderdeel van de Ninja Warrior baan is de Spinning Bridge, bestaande uit 4 grote, rode, hangende ballen. https://www.mensjournal.com/adventure/the-evil-geniuses-behind-american-ninja-warrior-20150518/ Zapp heeft wel het programma 'Mijn vader is de beste', maar of dat ook een parcours met water en rode ballen heeft, weet ik niet. Een ander bekend programma waarbij deelnemers nogal eens te water raken, is Ter land, ter zee en in de lucht. Dat heeft veel verschillende afleveringen en onderdelen, of er iets met rode ballen bij zit kan ik me niet herinneren.