Wie speelt de vader uit de Oreo koekjes reclame?

Graag wil ik zijn naam weten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dezelfde vraag had ik OOK!
Ik vind het een verschrikkelijke vent (sorry)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja vies he? tegen zn zoontje'' jah likken'' alsof ie dr wat mee bedoelt! poehh dacht al dat het aan MIJ lag...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kind: ''papa weet je hoe je dit koekje eet eet?'' Kind: ''draaien... likken......" Vader (kreunend): ''oeh da's lekker zeg...'' Kind: ''dippen... en...''
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil dit graag weten omdat deze man erg lijkt op iemand die bij mij op school heeft gezeten. En ik me niet kan voorstellen dat hij zich voor deze commercial zou lenen. Studie is lang geleden, zou niet weten hoe ik zijn naam zou moeten achterhalen. Wil er verder niks mee, alleen zeker weten dat hij het (niet) is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het echt een verschrikkelijke reclame trouwens. Eerst dat koekje aflebberen en dan delen met iemand, nee bedankt :)

Antwoorden (3)

Misschien kun je contact opnemen met het bedrijf?
Ze zullen vast wel een vragen / klachtenlijn hebben die je kunt mailen of bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn naam weet ik niet, maar het reclamebureau shootcommunications in amsterdam weet dat ongetwijfeld voor je.

Shoot Communications - Reclame
Weesperzijde 24
1091EC Amsterdam

* 020-4680808
* http://www.shootcommunications.nl

Als zij het niet willen of kunnen zeggen kun je uiteraard ook nog bij de producent aankloppen, dat is de kraft foods groep:

Kraft Foods Nederland B.V.
Jupiterstraat 51 - 69
2132 HC Hoofddorp
Tel. +31 (0)23 5660700
Fax +31 (0)23 5620828

http://www.kraftfoods.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij heet hij pappa... ;)